torsdag 30 september 2010

Date night.

Jag och j har haft vår första date night på länge. Eftersom j hade planerat allt så hade jag ingen aning om vad som skulle hända, men det började med att j hämtade mig från jobbet och tog mig till gamla stan.... Vilket visade sig vara en rundtur på Calvin kliens utförsäljning pch underkläder på j:s treat. Efter em snabb shoppingrunda tog han mig till sveavägen och en förhandsvisning av den svenska filmen "himlen är oskyldigt blå". Den var verkligen suuuper bra och med tanke på att jag vanligtvis avskyr svenska filmer så är det väldigt bra betyg från min sida. Så nu sitter vi på en sushi buffé och ska frossa i sushi sedan hemgång och mys med hela familjen (jag,j och katterna) i soffan. Gooood night.


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar