måndag 24 maj 2010

Home at last.


Efter en lång arbetsdag är jag äntligen hemma.

På grund av att min kör har uppvisning på Fredag så hade vi ett extra långt kör pass med andra ord 3 1/2 H!!!
Känns som om mina stämband har fått sig världens omgång, men det är värt det för fy fan vad kul det är och det låter så himla bra när alla i stämmor sjunger en riktigt bra låt tillsammans.
Vad för låtar kan jag inte avslöja men för de som är nyfikna så finns biljetter att köpa på
Ticnet. se och kören går under namnet Unisoul Vocal Choir och är en POP och ROCK kör.

Imorgon är Vaxning inför Malta inbokad och på Torsdag Trådning.
ALLT HÅR SKA BORT BÅDE I ANSIKTET OCH PÅ BENEN.
Preppning inför Malta, som vi åker till på Söndag, FAAAN vad jag längtar.

Elva dagar av avkoppling, sol, bad och en massa Chisk (maltesisk as gooood öl som även är superbillig).

Nej, dags för Raost på Berns och sedan bums i säng.

Signing off for today.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar