söndag 24 oktober 2010

Home.

Älskar min nya fina hårfärg. Brunettes have more fun.


Det vart en jättefin svart klänning från Resteröds.
Dock har jag lagt undan en till klänning på nordiska designer avdelningen på NK som jag oxå funtar på.
Ska testa den på Tisdag, eftersom min storlek var slut och 34:an tryckte sönder min bröst plus att de var as konstig att gå i. Hahaha!

Efter NK åkte jag och J till Lindingö och storhandlade på Willys.
Fan, vad ekonomiskt det är.
Tror att vi handlade 6 st fyllda kassar med mat för 1500 istället för att springa och små handla på Coop som är svindyrt. SÅ nu jävlar blir det till att storhandla varannan helg.

Nej nu ska jag krypa upp i soffan med J och kolla på den sista säsongen av Nip/Tuck som bara blir mer och mer freaky.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar