onsdag 1 april 2009

Bloggar från sängen.



Jepp det är helt riktigt just nu bloggar jag från sängen dock inte naken.
Utan snarare i pyjamas, eller ett par gamla svarta mysbrallor och J:s gamla fulgula brazil t-shirt.
Det ända jag har gjort ikväll är att läsa och nu har jag avslutat Pappas Flickor, en helt underbar roman. Man kan beskriva den som om hade Glamour legat med Melrose Place så skulle bebisen vara Pappas Flickor.

Den handlar bara överklassen i London, pengar, sex, intriger och åtskilliga mängder champange.
Så om ni behöver något som är roligt och lättsmält så streckläs den här tjejer.
För den går för tusan inte att lägga ifrån sig man vill bara veta mer och mer och MEEER!
Men nu är den slut så innan jag börjar läsa nästa bok av samma författare så tänkte jag läsa en mysig bok enligt kvinnan som jobbade på pocket shop.
Kan behöva en mysig bok nu när jag kanppt kan prata, hostar slem, snorar och ser ut som något både Paco och Prada har tuggat på sedan bestämt sig för att de inte vill ha.
På grund av mitt tillstånd ska jag även kurera mig så gott jag kan att jag inte ser helt död ut i morgon inför Bingo festen på Rose, så imorgon blir det jobb med echinagard i högst hugg.
Slappna av ska jag göra i helgen, har inte bokat något och så ska det förbli för jag ska bara sova och faktiskt vara sjuk ordentligt så jag får ut skiten i kroppen.

Nej time to sleep.

Nightie Night Bitches.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar