torsdag 2 april 2009

Till slut.

Till slut så bestämde jag mig för den gröna klänningen och Christian Lacroix klackarna (vilket jag lite halv bittert fick ångra då de gjorde sviiiin ont i fötterna, taxi killen skratta åt mig......).
Ville inte känna mig så naken, vilket det redan kändes som jag var och även för uppklädd för den delen...




Jag kan ju lugnt säga att jag nästan kände mig som en nunna.
Då alla tjejer i princip hade kommit dit i pyjamas om även en väldigt lätt klädd sådan.
Det var tuttar och Bingo (han sprang omkring överallt) vart man än vände huvudet.
Tror nog att han hade lyckats bjuda in alla Stockholms blondiner.
Korten som var utställda var däremot skitballa, speciellt ett kort (som jag tror var Natacha Peyre) fastnade jag verkligen för så det kanske blir något att ropa in sedan när de läggs ut på auktion på Tradera, vi får väl se om jag kan övertala J tills dess.
Kort och gott var kvällen rolig, däremot höll jag mig ganska nykter med tanke på att jag har stormöte i morgon klockan åtta med OBLIGATORISK närvaro så man får väl inte annat än pallra sig upp och slänga på sig ett par jeans och kavaj.
Visst man ska se presentabel ut men å andra sidan är det ju trots allt Fredag.

Nightie Night Bitches....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar