lördag 4 april 2009

Lördag.

Idag har jag inte gjort någonting.
Förutom setat på balkongen läst och värmt mig i den otroligt varma solen, vilket jäkla sommarväder det är inte vår väder det är sommar väder.
Sjukt skönt, så nu är det verkligen dags att spärra in vinterjackan i garderoben och inte låta den komma ut.
Vid tolv komm M över för att hämta sina kläder hon hade lämnat efter Bingo festen, så hon hjälpte mig slänga glasflaskor och sedan gick hon, Jag och J ner till Myrorna där jag fyndade en fulsnygg kaffe-porslins-burk i turkosa och guld, sedan fick jag även med mig en jättefin frukt skål att ha på bordet.
Efter det åkte M in till stan och efter det ringde R och Mami så de båda kom förbi på en fika, vilken jag hade bakat en päron-skogsbär-jodgubbs smulpaj till.
Så efter fikat gick jag och Mami på en kort promenix i det varma vädret tillsammas.
Skönt få snacka lite med Mami på tu man hand, ibland behöver man sådant också.
Efter det begavs sig Mami hemåt och R stannade här och tillsammans gick vi ner till pizzerian för lite käk, så nu ligger vi alla i soffan jästa och glada.....

Later Bitches.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar