måndag 6 april 2009

Fullt upp.

Hela dagen har gått åt och jobb, jobb och återigen jobb.
Därav det misstänktsamt dåliga bloggandet, men så är det ju faktiskt ibland har man ju inte tid att vara uppdaterad hela tiden utan man måste få lova att bara ta det lugnt.
Så just nu sitter jag framför Nyheterna (moget värre!) och sitter och väntar på J.
Har lite jobb prylar jag måste gå igenom innan jag kryper till kojs ikväll så det får jag inte glömma.



Haha såg nyss på nyheterna att årets första Jordgubbar såldes för 640 kronor kg.
Det är inte lite pengar för de små bären.
Tror nog att det var Fältöversten SABIS som köpte dem, konstigt att de går att köpa jordgubbar på Hötorget för 20 spänn asken, det är fan inte klokt vilket jäkla överpis man kan ta bara för att man har sin butik på ett mer attraktivt ställe samt att det är inomhus.
Nej om jag ska köpa jordubbar (och det inte är frysta) så blir det nog på Hötorget i såna fall för jag pejjar ta mig tusan inte typ 50 spänn asken.
NO WAY JHOSÉ!!

Later Bitches.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar