torsdag 9 april 2009

Vädret.


Vädret är fortfarande PISS, vilket totalot suger men nu är det dock snart en timma

kavr och sedan ska jag bege mig från kontoret ut till Solna där J jobbar.

Ska få vara med på hans jobb och hälsa på alla barn (har jobbat där en gång i tiden där med), ska bli kul och se om någogn av "mina" barn är där.

Det var ju ett tag sedan man var och hälsade på så det blir kul, dock vill jag att solen ska krypa fram det ska vara fint men NEJ.

Gud vad jag snackar mycket om vädret nu för tiden blir det bara sådant, men så är det ju när man verkligen inte har något vettigt att skriva alls och batra väntar på att få dra sig hemmåt och kurera sig själv.

Kanske ska tända en brasa och sätt på någon shysst film och bara ta det lugnt.


Back to Work.


Later Bitches.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar