torsdag 2 april 2009

What to wear?!

Bild ifrån:
http://eliestuardo.blogspot.com/2008/03/walk-in-closet.html

Just nu sitter jag och åter middag, eller nja provisorisk middag...
Det ända jag kan tänka på är... VAD FAN SKA JAG HA PÅ MIG IKVÄLL?
Visst det är vernissage och fest och L på Bingocasting skrev i sitt mail till mig "Tänk party ;)".
Ja men vad är party det finns ju så jäkla många definitioner av party.
Det finns:
Sexig Party
Sofistikerat party
Vuxet Party
Vilt Party and so on.
Ja listan kan göras lååång men jag har en del alternativ att välja mellan.
Kollad faktiskt även lite i affärer på vägen hem om jag unde hitta något som var party men inte to over the edge.
Men ingen tur där, visst är vårmodet vacker med alla bohem influenser och pastell färger men allt känns för mediokert och för mycket kontor.
Eftersom jag ändå är kontor hela vardagarna så är det ju alltid kul att klä upp sig när man får chansen. Frågan är ju bara vad tusan ska man ha på sig.
Valet stå mellan:
  • Vit Topshop klänning (som är helt bar i ryggen dock ingen urringning det blir too much) med svarta stumpbyxor och Lack- Rizzo skor.
  • Grön chiffong HM kläninng som har klockutsvängning, med svart lack bälte från Paris Kate and I med Rizzo pumps till.
  • Silvrig Filippa K klänning ev svart kavaj och Rizzo pumpsen (återigen, trivs jäkligt bra i dem)
  • Svart linne Tiger klänning med guldiga Paco Gil pumps och nåt halsband kanske.
Som sagt jag stå i valet och kvalet, tror att M får hjälpa mig välja.
Tyvärr vart F sjuk (Krya på dig Älskling) och kunde inte komma så M ryckte in för att följa med mig på denna spektakulära kväll.

Nej nu måste jag fixa nyllet.

Later (perhaps) Bitches.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar