lördag 10 april 2010

Cold but still spring.


Los drinkos and I


Vi trotsar kylan tillsammans.

Jag, J och P står ute och grillar trots att det är apkallt och man nästan kan se sin andedräkt när man andas ut. Men det är värt det.
För det första så är grillat sjukt gott och man kan inte få nog av det och för det andra så grillar faktiskt J:s pappa alltid julskinkan och det gör han oavsett om det är 5 meter snö eller inte för att enligt honom så ska den grillas och den är mycket godare grillad än stekt i ungen, vilket jag faktiskt kan hålla med honom om.
För att även om jag är en veggie så brukar jag smaka lite på julskinkan (jag mår faktiskt inte så bra av det psykiskt) för det är ju trots allt tradition.
Det är lite konstigt hela det där men sådan är jag och J för den delen.

P hade med sig den godaste vodkan i världen hit, den heter Absolut Tropical och luktar som en god tropisk jucie.
Så den har vi blandat en fördrink på, men jag känner redan nu att det kommer bli mer än bara fördrink på den.
Tydligen så hade hans syrra köpt den på en kryssning och därför finns den inte att få tag i på systemet men jag ska nog försöka få dem att ta in den, speciellt eftersom Systembolaget själva säger sig ha allt man kan drick i alko-väg och det de inte har ska man kunna beställa in.


I need my vodka or I´ll be a sad puppy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar