fredag 9 april 2010

Sweet home.

Dagen är över och jag är hemma efter ett efterlängtat stopp på donken.
Bakis-mat, JAVISST!

Ikväll ska jag och J bara softa eventuellt åka över till en av hans kompisar och spela spel och ha parkväll, men det beror förstås helt på att jag inte längre rapar gammal öl och jordnötter (jag gjorde det i morse, vidrigt!) och inte är lika trött som jag är nu.
Vilket jag nämnde tidigare att jag ligger efter lite på sömn fronten med andra ord så har jag sovit max 4 h per natt hela den här veckan och jag måste verkligen vara pigg tills i morgon efter som då ska jag skriva högskoleprovet.
Är inte alls taggad men eftersom som jag tävlar mot lill-brollan i år så får jag väl bara bita ihop.
Wohoo en hel dag vid en skolbänk...


I ain´t got time to study, mummy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar