söndag 11 april 2010

Home.


Jag är sur för att J har en IMAC och inte jag. ORÄTTVIST!


Klarat av TC (dreglat över en Mac-Book, det är bara J:s fel att jag har blivit så Apple liberal. JAG VILL HA EN NUUU!), städat J:s föräldrars hur och hämtat upp J:s föräldrar från Arlanda.
De har varit på Malta och hälsat på J:s lillebror och lillasyster.
Självklart var de båda två bruna och solblekta i håret, fan jag vill också åka iväg fast det kommer vi att göra fast det blir inte förens i Juni, men jag längtar dit already.


Besöket i TC ledde till ett köp av HM:s Garden Kollektion, en kornblå topp/klänning.
Trodde att den kollektionen var helt slutsåld för det var den i alla fall i stan , så det är ett hett tips till alla som fortfarande vill ha något från den.
När jag stod där inne och provade en plagget efter det andra så kom jag till en insikt.
Det har ju kommit ut hur mycket kläder som helst nu som har helt underbara mönster och färger men jag passar ju för tusan inte i en ända av dem.
Jag vill kunna ha på mig kläder med mycket färger och mönster men jag kan FAN inte, slutar alltid med att jag tycker att jag ser ut som en flodhäst eller en tant.
J tycker att det bara är en vane sak och visst det kan han ha rätt i (då jag för 2 år sedan bara hade svarta och vita kläder) men å andra sidan så kanske det är så att jag faktiskt INTE passar i dem?
Ännu ett LYXPROBLEM, stackars mig.



Is the Old-Lady style in or out?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar