onsdag 7 april 2010

Macbook I love you.

J har smittat mig med sin Mac hysteri.

FAAAAAAAN, varför vill man alltid ha det man inte har?
Nu vill jag inte bara ha en Ipone utan även en macbook eller någon annan cool laptop från Apple (tror nog att jag är den ända människan som använder ordet laptop för alla bärbara datorer.)
Hur ska jag lösa det här egentligen?

Titta på J med rådjursögon och le gulligt? Nope det lär aaaldrig in a million year hända.
Lika bra att sluta handla kläder och köpa en egen Mac istället., det har nog större chans att hända men å andra sidan har jag redan sabbat det med att köpa en Jeans jacka från Filippa K (kan ta mig tusan inte gå in i den affären utan att komma ut med något) vilken jag INTE tänker lämna tillbaka möjligtvis byta till en större storlek.


Stop spending? Start saving?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar