lördag 10 april 2010

Sleepy.

Det vart inget högskoleprov.
Eftersom jag har snittat 4 h per natt i sömn samt att hela den här veckan har varit stressig.
Har haft fullt upp på jobbet m.m så var jag helt enkelt för trött, jag hade inte heller hunnit plugga så det kändes inte heller bra att gå dit och skriva det när man ändå vet om att det kommer att gå skit.
Jag vet att jag försöker mig på någon dålig slags bortförklaring till att jag inte gjorde högskoleprovet men det är faktiskt INTE så.
Gäller bara att förklara det så att mamma förstår också och betala tillbaka avgiften till henne för att hennes dotter jobbar för hårt och sover för lite (inte är lat vilket jag misstänker att de flesta tänker nu).

Så det vart städning istället.
Har lyckats fylla tre papperskassar fulla med kläder som ska skeppas bort till myrorna, har plockat ut lite godbitar som diverse kompisar ska få chans att titta på innan jag säljer dem.
En av dem är en jättefin Odd Molly kappa som jag köpte i höstas och därför inte använd men den har blivit för liten för mig nu så det ska gå till försäljning.
Trots att jag har lyckats kasta så mycket kläder så känns det fortfarande som om min garderob är helt full av kläder, har för mycket kläder för mitt eget bästa vilket JÄVLA LYXPROBLEM. Haha.


Spending my time and money on clothes and cigarettes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar