fredag 9 april 2010

Here comes spring.

Nu är jag redo att möta våren i mina fina Filippa K jacka (var förbi butiken på grevturegatan för att kolla en större storlek innan jag bestämde mig) och ett par svarta Brand New Converse Allstars. J köpte ett par likadana fast många storlekar större med tanke på att hans fötter är gigantiska iofs är mina det med i alla fall för att vara tjej.
Börjar fundera på om jag kanske ska gå igenom min garderob på söndag för att se vad jag ska slänga och köpa nytt, inte så kul det är roligare att bara shoppa och fylla garderoben men å andra sidan är min garderob överfylld just nu så att jag måste rensa den för att överhuvudtaget få plats med mer kläder.

Nej, nu får det ju faktiskt INTE snöa mer för att jag är trött på varma vinterjackor och tunga skor.
Nu ska vara sol, värme och rosevin.


Oh Sunny day.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar