fredag 27 mars 2009

Ärtsoppa.


Min Papi skulle jubla om han såg det här för jag har nyss käkat knäckemacka och Ärtsoppa med senap till middag med J.
Ärtsoppa och pannkakor (med spenat i! min papi tyckte att vi skulle få i oss så mycket grönt som vi kunde när vi var små) var standard måltid hemma hos oss när vi var små, bara att när man var lite tyckte man inte att ärtsoppa var speciellt gott.
Då åt man den snabbt så att man kunde äta pannkakor vilket var höjpunkten på hela middagen.
Så nunär man är lite mer "vuxen" så äter man ju ärtsoppa utan pannkakor visst det är inte lika gott men nu tycker jag nog att soppan är godare än vad den var när jag var liten kicka.
Dock är den ju vegetarisk så man slipper de smått snuskiga fläsk klumparna.

I morgon är det högskoleprovet sm gäller, jag fortfarande inte pluggat ett dugg och jag känner pressen smyga sig på mig som en nazgul ur skuggan.
Fy Fan, jag måste nog ta tag i det där, kolla igenom lite till innan jag går och lägger mig.

Nej snart är det dags för Lets Dance, och glöm inte att rösta nu på Magnus SVERIGE!!


Later Bitches...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar