tisdag 3 mars 2009

Mysig middag och fin 51-åring.

Har nyss avnjutit god middag av J:s far H och gott vin.
I firande av J:s snälla mamma AC som fyller 51-år idag fast måste dock säga att det inte märks då hon påminner mig mycket om min egen Mami .
Vilket kanske ger slutsatsen att min mami verkar som 51 eller att båda två är mycket yngfre än vad det faktiskt är och jag tror att jag ska gå med alternativ nummer 2 annars finns kanske risken att min EGEN födelsedag är bortglömd för alltid.....

Idag var även första gången hjag prövade folkdräkt.
J, V och R brukade ha på sig folkdräkt vid varje högtid när de var små så idag var det min tur och jag måste faktiskt säga att det var inte så farligt som det ser ut snarare tvärtom.
Det är TRADITION och inget annat så vem vet det kanske blir "folkis" till midsommarafton (lättare att välja vad man ska ha på sig).

Bilder kommer senare.......


Seeee Ya Bitches!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar