måndag 9 mars 2009

Lång Dag.


Det har vart en låååång dag idag därav inget inlägg alls under hela dagen.
Inte ens ett God Morgon inlägg.
Nej juste dagen har flytit förbi som rinnande vatten från en kran, har dock trots en kort/lååång dag fått väldigt mycket gjort. Tror att min hjärna har varit på cruiser och gjort det den ska utan att ens tänka, hahaha.

Men det kanske inte är så roligt egentligen, kanske är det alla dessa helger av partajande i rad.
Som jag nämnde ska jag försöka ha en VIT helg nästa helg, trots event inplanerade, men va fan man ska ju ändå försöka för mig och min hälsas skull.
Man tror att man ska tåla mer alkohol om man dricker mer men det är INTE sant för att jag personligen vet att jag tål mer nu MEN jag känner av att min kropp tar mer skada nu än vad den gjorde för 2 år sedan.
Så som jag sa för min egen hälsas skull så blir det nog lugnt på alkholfronten ett tag fram över.

Nej nu är mitt te klart, mmm söder teeeeee.


Bye Bitches.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar