tisdag 3 mars 2009

God Morgon.

Idag är det "lill-lördag" den ända vardagen i veckan där det nästan är obligatoriskt att ta en drink eller ett glas vi och fira att det snart är helg.

Det gör tyvärr inte jag, då jag är rädd att ett glas vin blir två som blir tre som blir fyra...
Ja ni fattar, men för dem som ska ut och dricka ikväll. Good for you, jag ska själv storhandla eller göra något tråkigt vuxet och även förmodligen försöka gå och lägga mig lite tidigare än vad jag gjorde igår (01:17 efter middag och south park samt scrubs.).
Var helt förstörd i morse fattar inte riktigt fortfarande hur jag orkade gå upp och sminka mig m.m utan att somman på toaletten eller i badkaret eller bara någonstans på vägen till jobbet.
Men nu sitter jag här så det var ju tur.

Nej tror att det är dags för en kaffe/latte. Yummie!



Bye Bitches!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar