måndag 30 mars 2009

Prettyful you.


Idag har jag unnat mig.
Det sker inte alltför ofta, dock om man pratar med mina föräldrar så tycker de nog att det sker oftare än vad jag tycker.
Men idag skedde det.
Jag unnade mig ett Hermes Clic-Clac armband i rött och guld.
Jag är så att säga förälskad, det är jättefint och precis i rätt storlek och helt helt underbart.
klassiskt och passar till allt, detta vart verkligen ett lovord till mitt armband men så är det när man unnar sig då vill man verkligen berätta för hela världen att man hae gjort något bra eftersom man är så himla nöjd själv.
I morgon är det jobb och på torsdag Bingo Eimer party på Rose, ska bli spännande.
Dock tror jag nog att alla Stockholms tjejer är välkommna, men jag gillar att han är bättre på att svara när man mejlar en fråga än vad Blondinbella är.
Henne har jag fortfarande inte fått svar ifrån och så jävla känd är hon ju faktiskt inte så att hon inte tar sig tid och svarar på frågor.
Nej juste det måste ju vara pengar inblandade annar så är det ju inte värt det eller?!

Later Bitches....

2 kommentarer: