måndag 16 mars 2009

Urban Home.

Hemma igen.
Katterna möter en med förtjusning över att man är hemma. Fan ibland är livet bra.
Tro nu inte att J inte är glad att jag är hemma, det är han fast vi träffades redan i stan efter jag hade slutat.
Mest bara för att strosa runt och evntuellt se CHE på bio men så vart det inte vilket ni kanske förstår eftersom jag hemma.
Utan vi gick intill Urban och träffas K som jobbar där.
K är en av J:s kompis T:s tjej, mysig tjej som jag måste säga verkligen passar in på Urban.
Hittade en collage/top-tröja som jag tänkte ha på sommaren när det är lite kaller och nu i vår under min skinnjacka. Bilder på den fina tröjan kommer senare när jag orkar klä på mig den och ta kort. Har även varit skit duktig och köpt ett SL-månadskort, mycket ekonomiskt gjort av mig då jag åker kommunalt hela tiden, vilket faktiskt inte gör mig något då jag finner charmen att åka tunnelbanan fram och tillbaka till jobbet.
En lite ritual i vardagen, förutom på sommaren då jag brukar gå hem vid fint väder, skönt att få en stund för sig själv och rensa ut allt jobb från hjärnan innan man kommer hem och bara ska fokuser på att slappna av och vara med J.

Nu är det dags för film och mat.


Later perhaps Bitches.........?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar