tisdag 17 mars 2009

Kväll med F.

Klar med jobbet är idag vet inte varför men är typ phsykiskt fast jag inte har gjort så mycket egentligen, men jag är bara trött.
Samma sak för F som har pluggat idag för att bli asball inredare (vilket är grejt för att då kan hon hjälpa mig när min inredartalang sviker...).
Vi måste ha sett ut som två muppar där vi satt på Mocco och drack smoothies halvsovandes.
Nu är vi i alla fall hemma i soffan där det inte gör så mycket om vi somnar eller ej eftersom det inte finns några okända människor här.

Dagen bästa idag är att det var ljust när jag mötte upp F.
HELT JÄVLA FAB!!!!
Det har varit mörkt så länge nu (känns som en evighet) och att få gå ifrån jobbet när det är ljust och inte gå tidigt är heelt jävla underbart.
Hoppas, hoppaaaaas att det blir så i morgon med.

Nej nu ska jag digga in på min übernyttiga yoghurt som jag har fixat.




Later Bitches.....................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar