tisdag 24 mars 2009

God Morgon.

Jag börjar vakna tidigare och tidigare på morgorna av mig själv och innan väckarklockan vilket jag finner helt otroligt.
Idag vaknade jag vid 06,30 pigg som en lärka men bestämde mig för att snooza lite brevid J till det faktiskt var dags att stiga upp, och i och med att jag går upp så tidigt så är jag på jobbet tidigare oftast innan alla andra.
Vilket är ganska skönt eftersom det är så tyst och lugnt här så och man får tid till att slappna av lite innan stressen och ljudnivån höjs, som den gör efter ett tag.

Idag är det städning på Agendan och den här gången ska jag och J vara duktiga och faktiskt göra det när vi kommer hem eftersom jag redan i morse kunde hitta på min väg till badrummet 3 stora dammråttor som lurade i hörnen.
Dessa skall avra utrotade ikväll samt att till och med katterna nyser eftersom det är så dammigt, så nu är det dags för städning.
Back to work.

Later Bitches.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar