fredag 20 mars 2009

I väntan på Let´s dance.

Snart är det dags för Let´s dance och jag preppar med en Falafel-rulle och Marabou Daim.
NU ikväll ska jag rösta på Magnus och som ni vet är han min absoluta favorit, det är något med honom som bara får en att vilja bli uppbärd i hans armar och krama på honom.
Tänker inte rösta på Laila, då hon är min gamla danslärare (med dansutbildning) eftersom att det känns som fuska att hon är med överhuvudtaget.
Om de ville ha en bagge skulle de tagit Anders Bagge istället, världens mysgubbe, det är inte konstigt att han nåt dit han nåt med sin snälla, varma och ödmjuka attityd.

Nej nu är det för prepp med Simpson och choklad, det återstår och se vem det är som vinner ikväll eller inte för jag tror att det är final ikväll, inte säker men tror.
Oavsett så SKA Magnus vinna kommer bli svin besviken om han inte gör det och det räckte med besvikenhet för helgen då Malena Erman vann....... URK!
Alcazar fick min röst, dom är så glittriga, schlageraktiga, proffsiga och gay med andra ord helt jävla FAB!


Later Bitches....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar