tisdag 10 mars 2009

Ropsten to Mörby.

Nyss hemkommen från K där även F var på gästabud.
Vart dock inget Vin eller någon rapport från K:s utan det vart Desperate Housewives och en jävla massa godis plus de nya ostbågarna med chilli smak de var NAJS.
Och som förmodligen går att räkna ut en ganska stor kaskad med ord och uppdateringar på hur livet är och hur det har varit under den perioden vi inte har sett varandra.
K funtar nu på att börja plugga i U-ME-ÅH efter helgens visit, då hon fann att studentlivet INTE bara betydde en jävla massa pluggande utan även socialt umgänge och en hel del booooze.
Sedan är ju faktumet att K:s kompis E bor där uppe med bara ett stort plus, alltid kul att känna någon.
Fan man kanske ska ge sig in i student svängen men å andra sidan har jag ett väldigt bra jobb redan så jag lugnar mig nog med det ett tag men så fort jag är klar med jobbet så lär min kära kollega L (som utsett sig sjäv till min pluggmentor) pusha mig till att köra igång och KÖRA HÅRT!

Nu ska jag käka yoghurt och sedan är det sängen som väntar.


Night nite Bitches....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar