onsdag 18 mars 2009

Lunch ute i Solen.


Idag blir det lunch ute, har fortfrande kvar mat sen igår men på grund av det tokigt vackra vädret så vill jag gå ut och käka, dock är de flesta av mina kollegor gravida eller hemma med sjukt barn.

Båda två förmodligen lika jobbigt, så att det vart att ring till J som redan hade planer med R att laga lunch hemma hos oss, men har lyckades övertrala henne och nu kommer de båda in till stan för att gå och lunch med mig, helt underbart ska nog ha på mig mina galajor på lunchen som matchar till mina skinnjacka som jag har på mig idag dagen till ära.

Dock har vi ett kvarstående problem vart ska vi äta?


Sushi, Timmermans, libanesisk buffe, Vego (vilket dock kanske inte faller J i smaken eftersom han är köttiterian...)

Måste tänka ut något, a little help perhaps?


Later Bitches...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar