fredag 6 mars 2009

Golden.

Nyss tillbaka på jobbet från en sen men god lunch med R.
Messa henne i morse och hörde om hon hade tid för en lunch med mig.
Kul att äta med någon annan än bara sin kollegor hela tiden, dock gillar jag att äta med dem med Ja ni fattar grejen kanske?

Som jag sa imorse äntligen FREDAG!
Riktigt taggad på att gå på R:s fest på lördag måste dock inhandla lite bira till J tror jag då vi inte kommer hinna det i morgon då vi ska till Kista och skälla på dem på smycka eftersom de här är andra gången min förlovningsring (som INTE var billig) har gått sönder....
Orkar inte ens tänka på det för det gör mig så JÄVLA förbannad.

Nu ska jag nog käka en bulle, tur att man jobbar på ett jobb som man får fredagsbulle på.
Men man måste dock passa sig för ni vet ju:

"One minute on you lips forever on you hips"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar