onsdag 11 mars 2009

När livet är skit.

Ibland är livet skit.

Allting tär på en och det är inte det att man inte har självkänsla för det har jag, jag vet att jag har gjort rätt och jag vet när jag är bra och FRAMFÖR ALLT så kan jag ge mig en klapp på ryggen now and then.
Men ibland hinner saker upp en i alla fall och det spelar ingen roll om man har rätt eller fel, det tär på en och även de runt omkring en.
För jag är ingen elak person men vissa situationer gör mig till en och då är det bra att vara hemma och tänka igenom, vad är det som händer egentligen?!
Men man ska eller snarare måste omge sig av personer man älskar och personer som älskar en tillbaka och det ska jag göra nu.
Alltså bara vara med människor som älskar mig och jag dem för i slut ändan så är det bara deras åsikter som spelar roll och ingen annans.


Det här vart djupt men sådan är jag ibland...


Love Ya Bitches....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar