söndag 29 mars 2009

Vad hände med bollarna.


Min hjärna snurrade igår efter jag lämnade Östra Real med mami.
Fy Fan satatistik är verkligen inte min grej, speciellt inte statistik med bollar.
Vad för bollar, vi lärde oss knappast att räkna ut saker med hjälp av bollar när jag pluggade matte och statistik.
Nej kurvan på mina provn började bra och gick uppåt för några nedgångar tills vi kam till statistisken, där gick den käpprätt ner åt helvete.
Nu är jag körd, har inte vågat rätta mitt prov ännu för att jag är för feg och redan sitter och hyperventilerar över att det förmodligen gått så dåligt att de på skolverket kommer ha mitt prov på som ett exempel på hur man INTE ska göra när man gör provet.
Nej skit.....

Men å andra sidan vet jag ju nu vad jag behöver öva på inför nästa gång vilket Mami sa var en bra erfarehet, frågan är dock om det blir en nästa gång.
Ska väl inte klaga för mycket för det var trots allt ganska roligt iaf, fram till statistiken.
Mami fick ett gott skratt åt min bittra kommentarer på väg hem.

Rapporterar om klubböppningen senare...

Later Bitches.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar