tisdag 17 mars 2009

God Morgon.

Försvann våren nu?
Eller är det kallt förvår regn som duggar tätt över Stockholm?
Vad det än är så är jag redan trött på det då jag trampade i en stor vattenpöl med min ena sneaker på väg till jobbet. Det är tur att man har extra strumpor och skor här, vilket min mami har lärt mig att man ska ha.
Så om ni inte har det är är tips på vad man bör ha liggandes på jobbet:

1, Tamponger
2, Trosor
3, Ballerinas
4, Strumpor
5, Nåt att äta/tuggummin.
6, Puder (Man blir så jäkla svettig i ansiktet när man sitter framför datorn hela dagen).

Ja det var dagens tips från mig.
Kanske ska göra sådant, tipsa på bloggen?!
Vet att jag själv som läsare uppskattar när man har sånt, man vet ju aldrig vad man kan ha nytta av eller inte.

Back to work.

Later Bitches...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar