fredag 27 mars 2009

God Morgon.

Varför jag inte har bloggat på några dagar är därför jag har legat hemma magsjuk.
Vart illamående och fick hög feber i Tisdags och efter dte har jag bara varit helt totalt uttmattad.
Men nu är jag tillbaka på jobbet igen relativt piggare än förrut men fortfarande lite små krasslig.
Ikväll är det final för Lets Dance och ni vet vad som gäller då?

Jo RÖSTA Magnus och Annika till Vinnare!
Så nu är ni med mig Sverige eller hur, visst ska de vinna?!
Så ikväll laddar jag upp med fika och filt framför fyran för att rösta Magnus till Seger och sedan bums i säng för i morgon då blir det högskole provet för hela slanten.
Efter det Middag hos F och efter det tillbaka till stan för att gå ut med FB :) på invigningen av en ny Gay klubb på Sveavägen tror den hette Xpoler, eller nåt?!
Men kul det blir det iaf, speciellt att få träffa FB igen då han har vart i Frankrike i 4 månader.
Back to work.
Later Bitches.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar