måndag 2 mars 2009

God Morgon.

Både jag och Bella ser ut som Mongon på bilden.


Dålig blogga dag igår, vart faktiskt inget alls, men kan ju ha med att min dag
var ganska chååkad med grejer igår, möten på jobbet och allmän stress samt
stor städning, pantning av burkar, och betlaning av räkningar.
SÅ jag gick helt enkelt och la mig JÄVLIGT trött igår, men idag blir det nog en bättre blogg dag.

Har haft en lugn och skön morgon och ikväll ska vi hem till J:s Mamma AC som fyller år, ska försöka lura mig till en promenix med deras lilla Bella och äta tårta om det finns någon.
Bästa med födelsedagar är att man får äta tårta, JAG ÄLSKAR TÅRTA fast bara på födelsedagar det är något speciellt med att käka tårta på just födelsedagar det blir så mycket godare då, aja.



See ya later Bitches.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar