lördag 7 mars 2009

Kista

Ringkillen på Kista är/var en idiot, men han skulle ta fram ett alternativ till en ny ring till oss.
Men han är fortfarande en idiot och mer än så tänker jag inte säga för det beskriver väldigt mycket i det här sammanhanget.

Men dagens bästa idag (förutom att hänga med J och R) var att jag fick med mig en jääättefin skinnjacka från Carlings med mig hem men turkåst (vette tusan hur det stavas) foder från märket Saints and Mortals.
Har en trenchcoat från det märket me doch dom gör sjukt snygga och hållbara kläder.
Känns bra att vara inne på Carlings känns lite som om man kommer tillbaka till sina "rötter" trots att jag nu p.g.a mitt jobb är en hårdrockare i hjärtat.

Jaja, snart är det dags att diska och sedan är det ferban ikväll hos R.


Bye Bitches.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar