lördag 7 mars 2009

God Trött Morgon

Ny vaken för typ två timmar sedan.
Sittandes nu framför Simpson, men en minor headache.
Vart lite partaj igår, F och M joinade mig, J och R för lite (mycket) vin och öldrickandes.
Alla vart på pickalurven och det vart lite så sent men inte jättesent.
Det var jättekul att träffa M igen då vi inte har träffats på ett bra tag, jag följer verkligen mitt mål med att hänga så mycket med mina vänner som jag kan.

J och R har nyss vaknat och ser lite halvtmörbultade ut båda två så så fort de har vaknat till så ska vi bege oss ut till Kista för att skrika lite på ett affärsbiträde på Smycka (Jävla skit butik).
Så beroende på hur det går med det så blir det antingen ett bra eller ett surt inlägg i bloggen sedan.

Fortsättning följer.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar