lördag 21 mars 2009

Mad about Town.

Soffan efter en 5h promenix genom stan med J.
Vart dock inte så mycket shopping men mycket provning speciellt, på ett ställe.
En jättmysig liten butik vid namn Loni i gamla stan, vilket jag redan nu kan misstänka att därifrån kommer min brudklänning att komma ifrån.
Det fanns hur många vackra klänningar som helst och alla i nästan bara ett exemplar då de är egen designade och uppsydda av just Loni själv.
När vi kom in i butiken mötes vi först av en jättesöt liten fransk bulldog vid namn Frank, hur mysig som helst, efter ett tags ögnande genom alla klänningar hittade jag två varav en satt som en dröm vilket J tyckte med.
Dock i efter hand kan jag ju känna att det var lite dumt att han såg den utifall det skulle bli någon sådan man vill ju att det ska vara en överraskning till den stora dagen.
Väldigt mysig butik var det i alla fall, faktiskt en som jag passerat många gånger men aldrig gått in i så har ni vägarna förbi gamla stan tycker jag definitvit att ni ska titta in i den och om ni inte har det så har ni adressen till hemsidan här:

www.vitabymilo.se

Till slut hittade vi dock vad vi letade efter vilket var Farfars födelsedags present, då han fyller år i morgon och vi ska dit på middag så kan man ju inte komma tomthänt till världens bästa farfar dock känner jag inte riktigt att jag kan skriva vad det är här.
Även om jag vet att han inte läser min blogg så känns det ändå inte som om jag kan vara säker.
Hahaha han kanske lurar i skuggorna av olika IP-adresser Hahaha.

Nu ska häva mig min fina latte som J har fixat till mig.

Later Bitches...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar