tisdag 31 mars 2009

God Morgon.

Ännu en morgon och nu är det Lill-lördag och 1:a April.
Har ni gått på något Arpil-skämt ännu eller är det fortfarande för tidigt?!
Jag tänkte väl att jag ska försöka komma på nåt att lura J med men har inte tänkt ut något bra.
Det måste ju vara något roligt och lite elakt, men inte för elakt så att han blir arg för då är det ju bara jag som tycker det är kul.
Nej han måste tycka att det är kul han med, så vad ska man hitta på?
Idag blir det en lugn dag på jobbet, jag har inga möten inplanerade, så idag är det bara att jobba på som vanligt.
Ikväll är det inte heller något speciellt som står på agendan utan bara det vanliga, kolla lite på teve och kanske läsa ut min bok.
Den heter Pappas Flickor är är heeelt underbar, samt snabbläst man behöve rinte tänka så mycket utan bara följa med i intrigerna, en riktig tjejbok helt enkelt.

Back to work.

Later Bitches......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar