måndag 23 mars 2009

I brist på något vettigt.


Lovar du att vara ärlig? Ja (ska försöka)
Du heter: Hannah (Vendela Welander snart Skalin)
Smeknamn: Hannahpaj, Hannisen, pincipessan, hjärtat, Boe.

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Ingen aning, oftast Helen Sjöholms vis skiva
Beroende av: Choklad, Eight Hour- cream, Kolsyrat vatten (dock bara på jobbet).
Vad tror folk om dig?: Att jag är en en riktigt bitch med hett temprament
Stämmer det?: Haha Ja, men jag är snäll också.
Vad får du oftast komplimanger för?: Får inga komplimanger (bara av J)

Vad säger du för att imponera på någon?: Jag har varit på Datalanet Dreamhack när jag var 15.
Hur imponerar man på dig?: Man är rolig och får mig att skratta
Brukar du skratta för dig själv?: Japp, oftast på jobbet.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hej, Vem är det?"
Var bor du?: I Stockholm på Gamla Norra Djurgården aka Hjortis.
Trivs du där?: Jepp, det är grönt och fint m.a.o en liten oas.

Äger du några converse: Har ägt typ 10 par.
Sprit, cider, vin eller öl: Allt, förutom vit vin och Heineiken
Brukar du bli för full: UJUJUj, beror på vem man frågar.
Vad har du för mobil operatör: 3
Är du allergisk mot något: Laktos intolerant
Har du haft sex idag: Nope.
Hur svarar du i mobilen: "Aah det är Hannah"

Vem ringde du senast?: Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Kommer inte ihåg.
Antal timmar sömn inatt: 7 H
Sov du ensam: Nej Brevid J. ♥
Brukar du komma i tid: Jepp.

När mår du bra: När jag sitter i solen med ett glas bubbel i handen eller en Kall Öl.
När blev du fotad senast: Igår.
Hur känner du dig nu: Hungrig.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart och vitt.

Vad tycker du om fötter: Trollfötter.
Vad saknar du: F som nyss kommit hem från Frankrike
Hade du en bra kväll igår: Jepp såg på Wipe Out det säger allt.

Favorit dryck på morgonen: Cola (onyttigt som fan.)
Rakar du benen: Jepp.
När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 22-23
Är du blyg?: Nepp det är dock min bror.
Sysslar du med någon idrott: Nej.
Vill du hellre ha mail än brev: Ja om det är jobbrelaterat, Nej om det är kärleks brev. ♥

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja.
Har du spytt offentligt: Många gånger, tyvärr.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Gå på toa.
Är du nöjd med ditt liv: Vet inte har inte levt hela ännu.
Är du bortskämd: Haha, enligt J och min Mami Ja, enligt mig kanske :)
Vad gör du i morgon: Jobbar.

Vad är det värsta du vet?: Malar, jävla flygfä.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Ingen aning.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Astrid Lindgren.

Vad längtar du till?: Sommar, Kall öl, Grillning , Reagge och Galajor.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja ♥
Vad använder du för shampoo?: Tigi Bed Head Superstar.

Vad är det finaste du fått?: Min förlovningsring av J.
En speciell dag du minns: När J och jag träffades, Våran förlovningsdag m.m
Hur gammal är du: 20 fyller 21 i år (gammal som gatan enligt mig)
Tycker du om någon just nu: J ♥
Du samlar på: Väldigt mycket, Skor, Klänningar, Drakar, The etc...

Gröna eller röda äppeln: Röda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma eller Pappa ♥
Gillar du golf: NEEEEEJ!

Vilken tid gick du upp idag: 06:45

Har du sovit i din egna säng inatt: Nja, i min och J:s Säng.
Har du strumpor på dig nu: Nylonisar.
Är det okej att gråta: Ja och snora.
När grät du senast: I lördags till Marley and Me
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa och gista mig med J ♥

Bär du glasögon eller linser: Glasögonorm.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, det är väl upp till individen själv.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: runt 10-11
Har du piercing: Jepp 2.
Vill du gifta dig: Ja, ska göra det ♥
Vill du ha barn: Njääää.
Solar du ofta: Bara på sommaren och ibland solarie men ytterst sällan.
Är du bra på att laga mat: Nej, men på att baka.
Är du flygrädd: Nej.
Hur vig är du: Ganska.
Är du musikalisk?: Enligt alla jag känner JA!
Vad dricker du helst när du är törstig: San Pellegrino.

Vilken är din favoritglass: Ben and Jerry:s Baked Alaska
Tror du på ett liv efter döden: Jepp.
Tycker du om sushi: Jep..
Vad äter du helst när du ser på film: Godis, Chips och Bullar med Mjölk.
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp med Leo.
Har du tandläkarskräck: NJaaaaaa.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Båda.
Vilken ögonfärg har du: Bruna Gröna, eller Brun Blåa enligt J?!

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jepp, inte kul.

Biter du på naglarna: Ja och jag vet att det är skitsnuskigt men det är svårt att sluta.
Röker du: ...........
Hur ofta tränar/motionerar du: Typ aldrig.
Senaste låt du hörde: Womanizer med Brittan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar