tisdag 31 mars 2009

Dagens första och Sista.

Det vart nästan ingenting fram tills nu.
Nu vart det till slut ett inlägg.
Idag har jag arkiverat i flera timmar och jobbat en hel del, efter jobbet möte jag upp J för en kaffe på Waynes innan jag åkte vidare ut till Hornstul för att gå på en diskussion hemma hos en tjej angående modebloggar.
Hon behövde hjälp med sin universitets uppstats så hon hade hört av sig till bloggaren Engla för www.englasshoowroom.se hjälp.
SÅ jag anmälde mig till detta och som tack för besväret så fick vi en biocheck, nagellack och påskgodis, vilket var väldigt snällt eftersom det ända vi hade gjort var ju egentligen att diskutera modebloggar och hur de påverkar konsumenterna och inte medierna.


Lånad från http://www.sexy.se


I morgon är det mer jobb men på Torsdag ska jag och F på Bingo Rimers fotoutställning på Rose.
Vilket ska bli spännande, dock gäller det bara att hitta något att ha på sig.
Funtar på min silvriga Filippa K klänning eller den vita Topshop kläningen med helt bar rygg och eventuellt Rizzo klackarna till det.
Skulle dock vilja ge mina Christian Lacriox en premiärtur, men det får nog bli när jag har klackat dem, är fortfarand lite rädd att de ska bli förstörda.

Nu är det dags att krypa till kojs.

Nightie Night Bitches....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar