söndag 22 mars 2009

Farfar 70.

Det vart emysigt födelsedagsfiande av farfar.
med god mat och mysigt sällskap av släkten, en typisk släkt middag i våran släkt.
Av mig och J fick han de två filmerna Letters of Iwo Jima och Flags og our fathers båda regisserade av Clint Eastwood.
Han fick även lite krigsböcker m.m. min farfar är lite av en historienörd vilket även jag är så man ser ju vart det intresset kommer ifrån så han vart väldigt glad.
Dcok har han verkligen fattat tycke för J då han håller på med knivföretaget Swedtech och eftersom farfar är lite av en knivnörd ockås så vart det en hel del knivsnack från deras sida vilket bara bra för hellre att de tycker om honom än att de inte gör det eller hur?

Nej nu börjar Wipe Out igen, vilket by the way är ett helt jävla underbart program.
Skrattar så at jag gråter varenda gång så nu är både jag och J hooked på att se hur svenskar, danskar och norskar nästan slår i hjäl sig.


Later Bitches...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar